Returordre
Ønsker du å returnere et produkt til oss? Ikke noe problem, vi har sørget for at prosessen er så enkel som mulig.
Vi anbefaler at du bruker vårt online retursystem, da det er den enkleste løsningen. Her får du muligheten til å bruke vår returfrakttjeneste for kr 69 hvis ønskelig.
Alternativt kan du registrere deg på nettet og enten
- nekte å ta imot pakken ved levering
- sende den tilbake til oss med en selvorganisert leveringstjeneste
Ofte stilte spørsmål
Hvor lang tid har jeg til å returnere bestillingen min?
SkatePro tilbyr deg muligheten til å returnere varer i opptil 365 dager etter mottak.
Hva er returadressen?
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Danmark
Pakken må sendes direkte til denne adressen. Pakker levert til pakkeshops vil ikke bli hentet.
Vi anbefaler at du bruker vårt online retursystem, da det er den enkleste løsningen. Her får du muligheten til å bruke vår returfrakttjeneste for kr 69 hvis ønskelig.
Hvordan bytter jeg et produkt?
Du kan enkelt returnere produktene dine til oss og legge inn en ny bestilling på ønsket byttevare. Når vi har mottatt og håndtert returpakken din, vil vi behandle refusjonen som registrert i retursaken (enten til den opprinnelige betalingsmåten eller som kundekreditt).
Kan jeg returnere alle varer?
De fleste produkter kan returneres, men det er ingen angrerett ved kjøp:
- Custom-produkter som ski med påmonterte bindinger, eller spesialbygde sparkesykler, skateboards og BMX-sykler.
- Tjenester som montering av sparkesykkel eller sliping av skøyter
Får jeg fraktkostnaden refundert?
Hvis du angrer på et kjøp, er du selv ansvarlig for returfraktkostnadene.
Vi anbefaler at du bruker vårt online retursystem, da det er den enkleste løsningen. Her får du muligheten til å bruke vår returfrakttjeneste for kr 69 hvis ønskelig.
Hvis du angrer på kjøpet, refunderer vi fraktkostnadene på følgende vilkår:
- Du må gi oss beskjed om at du angrer innen 14 dager etter at du har mottatt varene.
- Du må returnere varene innen ytterligere 14 dager.
- Du returnerer hele bestillingen (kun relevant hvis du har bestilt mer enn ett produkt)
- Du har valgt vår billigste leveringsmåte. Hvis ikke, refunderer vi bare leveringskostnaden som tilsvarer det billigste alternativet.